We use cookies to make your experience better. To comply with the new e-Privacy directive, we need to ask for your consent to set the cookies. Learn more.
FAQ
Kedvezménykód
- Van egy kedvezménykódom – hogyan használhatom fel?
- Lehetőség van több kedvezménykód egyidejű felhasználására?
- Kaptam egy ingyenes szállítási kedvezménykódot és egy kedvezménykódot. Használhatom mindkét kódot?
- A különleges ajánlatok összeadódnak?
Visszatérítés
- Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett a termékkel?
- Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?
- Hogyan kell eljárni reklamáció, termékvisszaküldés vagy csere esetén?
Általános
- Milyen márkákat találhatok a yogaline.hu oldalon?
- Hol található a YogaLine üzlet?
- Telefonon is leadhatok rendelést?
- Ez az első alkalom, hogy Öntől rendelek. Hogyan rendelhetek és vásárolhatok?
Kézbesítés
- Fizethetek kézbesítéskor?
- Ki szállítja ki a rendelésemet?
- Mekkora a szállítási költség?
- Mennyibe kerül a házhoz szállítás? Személyesen is átvehető a csomag?
- Kézbesítés sikertelen kézbesítési kísérlet esetén
Fizetés
Nem találta a választ, amit keresett? Segítségre van szüksége a termék kiválasztásában? Beszéljen szakértőnkkel. Lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] címen, vagy hívjon minket a +386 (0)40 728 330< telefonszámon. /a> és szívesen válaszolunk kérdéseire!
1. Kedvezmény kód
Van egy kedvezménykódom – hogyan használhatom fel?
A kedvezménykódot a kosárban vagy a megrendelés végrehajtása során a "Kedvezménykód" mezőben adja meg. A kedvezménykód megadása után kattintson az "Alkalmaz" gombra. Bevásárlókosara automatikusan frissül egy kedvezménykóddal.
Lehetőség van több kedvezménykód egyidejű felhasználására?
Egyszerre csak egy kedvezménykód használható fel. A kedvezmények felhalmozódnak, hacsak a kampány feltételei másként nem rendelkeznek. Az akció ajándékutalványokra nem vonatkozik.
Megkaptam az ingyenes szállítási kedvezménykódomat, és van egy kedvezménykódom. Használhatom mindkét kódot?
Rendelésenként csak egy kedvezménykódot használhat fel.
A különleges ajánlatok összeadódnak?
Igen, az akciós ajánlatok összesítve vannak a kedvezménykódok esetében. Az akciók nem vonatkoznak az ajándékutalványokra.
2. Visszatérítés
Mit tegyek, ha sérült terméket kapok?
A fogyasztó az elállási nyilatkozat elküldését követő harminc napon belül köteles visszaküldeni azt az árut, amellyel bármilyen okból nem elégedett. Felhívjuk figyelmét, hogy az árut sértetlenül kell visszaküldeni. A fogyasztó a kapott árut a szerződés elállásáig nem használhatja. További információ a visszatérítésről.< /p>
Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?
A vásárolt áru hibája miatt a fogyasztó a fogyasztóvédelmi törvény (továbbiakban ZVPot) rendelkezései szerint szavatossági vagy anyaghibából eredő jogokat érvényesíthet. Az összes reklamációs, visszaküldési és érdemi hiba űrlapot megtalálja az áru visszaküldése oldalon.
Hogyan kell eljárni reklamáció, termékvisszaküldés vagy csere esetén?
Reklamáció, a termék visszaküldése vagy csere esetén forduljon hozzánk az [email protected] e-mail címen vagy a +386 (0) 40 728330 telefonszámon.
További információ a visszatérítésről
3. Általános
Milyen márkákat találhatok a yogaline.hu oldalon?
Márkákat találhat:
a jóga világából: prAna, Manduka, ReYoga, Liforme, Lotuscrafts, Shambala Barcelona, Yoga Design Lab...
a „kültéri” területről: Lafuma, prAna, Petzl, Icebreaker, Mizu life, Black Diamond, ClimbON, Edelrid ...
márkák minden területről: Ulla, Luci, Alles Moi, Joco ...
Hol található a YogaLine üzlet?
A YogaLine üzlet a szlovéniai Kranjban található:
Britof 27
4000 Kranj, Szlovénia – EU
Telefon: +386 40 728 330
H-P. 8:00-15:00
E-mail: [email protected]
Leadhatok rendelést telefonon?
A vevő a terméket a +386 40 728 330-as telefonszámon vagy a Facebook Messengeren keresztül is megrendelheti. Megrendeléskor UPN nyomtatványt (univerzális banki fizetési űrlap) küldenek az e-mail címére, amelyet a vásárló postai úton vagy banki úton fizet. A rendelés kifizetése után a terméket és a számlát megküldjük a vásárlónak. A vevő elfogadja az általános fizetési feltételeket.
Ez az első rendelésem az Ön üzletében. Hogyan vásárolhatok Öntől?
A vásárlás így néz ki:
- Keresse meg a kívánt terméket, és tegye a kosárba. Megnyílik egy ablak, amely két lehetőséget kínál – további vásárlást vagy a vásárlás befejezését. Válassza ki az Ön számára legmegfelelőbbet.
- Adja meg adatait, válassza ki a kívánt szállítási és fizetési módot. Végül figyelmesen olvassa el rendelése részleteit, és erősítse meg választását a „Rendelés leadása” gombbal.
- Ha mindent kiválasztott, amire szüksége van, alaposan ellenőrizze a kosarat, és kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
- 1-2 munkanapon belül a csomagodat a rendeléskor megadott címre kézbesítjük
4. Szállítás
Kifizetéskor kifizethetem a rendelést?
A rendelést akkor is kifizetheti, amikor átveszi a csomagot a futárszolgálattól. Ezek nem számíthatnak fel jutalékot vagy többletköltséget a vásárlás és a szállítás kifizetésekor!
Ki szállítja nekem a csomagot?
A csomagot szerződéses partnereink kézbesítik Önnek: a GLS (General Logistics Systems, Logistics Services, Ltd.), a DPD vagy a posta Szlovénia házhozszállítási szolgáltatása.
Mekkora a szállítási költség?
A szállítási költségek a rendelések mennyiségétől és a szállítás országától függenek. 100 € feletti rendelés esetén a postaköltség ingyenes.
Mennyibe kerül a házhozszállítás? Személyesen is átvehető a csomag?
3 módot kínálunk a termékek kézbesítésére vagy továbbítására:
- személyes átvétel üzletünkben - Kranj, Szlovénia
- kiszállítás a csomagboltba,
- szállítás az Ön címére.
Ha a csomag értéke kevesebb, mint 100 €, a kézbesítés költsége a fogadó országtól függ. Ellenkező esetben ingyenes.
Kézbesítés sikertelen kézbesítési kísérlet esetén
Az első sikertelen kézbesítési kísérlet esetén a futár kézbesítési értesítést küld Önnek. A csomagszám és a szállítószolgálat elérhetősége a hirdetményen szerepel.
Ha szeretné megszervezni a csomag átvételét a futárszolgálattal, hívja fel őket, vagy küldjön egy e-mailt, és egyezzen meg a csomag kézbesítési idejéről. Alternatív megoldásként megszervezheti csomagjának kiszállítását a Csomagboltba, ahol a csomag megadásával veheti át. csomagszám és személyazonosító szám.
További információ a szállításról
5. Fizetés
Biztonságos a hitelkártyás fizetés?
A yogalineshop webhely a Secure Socket Layer (SSL) biztonsági rendszert használja az adatok továbbítására. A Felhasználó felelős a személyes adatok védelméért felhasználónevének és jelszavának biztonságáért, valamint számítógépe megfelelő szoftveres (vírusirtó) védelméért. A személyes adatok gyűjtését Szlovénia Információs Biztosának honlapján rögzítik.
Milyen fizetési módokat kínál?
Négy fizetési mód közül választhat:
- PayPal
- Fizetés utánvéttel
- Fizetési kártyák
- Banki átutalás
További információ a fizetésről
Nem találta a választ, amit keresett? Segítségre van szüksége a termék kiválasztásában? Beszéljen szakértőnkkel. Lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] címen, vagy hívjon minket a +386 (0)40 728 330 telefonszámon. és szívesen válaszolunk kérdéseire!